.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات نگهبان سایت مخابراتی آلاشت از برف مازندران بعد از 9 روز
شمال نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از نجات نگهبان سایت مخابراتی امامزاده حسن آلاشت که 9 روز در مناطق برفی سوادکوه محصور شده بود ، خبر داد و گفت که عصر روز گذشته با اعزام بالگرد هلال احمر عملیات امداد و نجات این فرد انجام شد .

به گزارش شمال نیوز، جهانگیر آذری افزود : این فرد برای انجام وظیفه ماموریتی قبل از آغاز بارش برف هفته گذشته به این محل اعزام شد .
وی ادامه داد : پس از بارش برف و مسدود شدن مسیر ارتباطی با این سایت مخابراتی ، امکان جابجایی شیفت کاری این فرد و پایین آمدن وی وجود نداشت .
رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت : غالبا ماموران سایت مخابرات امامزاده حسن آلاشت بعد از سه روز استقرار شبانه روزی در محل ، تغییر شیفت کاری را انجام می دهند .
وی ادامه داد : این فرد که براساس ماموریت کاری آذوقه و آب برای مدت سه روز را به همراه داشت ، روزها بدون آذوقه سپری کرد .
آذری افزود : این فرد پس از 9 روز موفق به تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر سوادکوه شد و درخواست کمک از امدادگران این نهاد را کرد .
وی ادامه داد : با توجه به شرایط برفگیری و مسدود بودن مسیر ارتباطی ، بالگرد جمعیت هلال احمر مازندران به مجل اعزام شد و وی را نجات داد .
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه حال عمومی این فرد در شرایط عادی و خوبی قرار دارد و به سلامت به آغوش خانواده بازگشت .
وی با اشاره به اینکه امامزاده حسن آلاشت یکی از مناطق کوهستانی و برفگیر مازندران به شمار می رود ، افزود : این منطقه در روزهای عادی نیز غالبا پوشیده برف است .
وی ادامه داد : می بایست براساس تجربیات برفگیر بودن منطقه ، اقدامات اولیه برای ذخیره آذوقه غذا و آب در این سایت مخابراتی تعبیه شود تا درصورت بروز چنین اتفاقاتی مشکلی در تامین غذا فرد بوجود نیاید .
بارش برف هفته گذشته در مازندران که در برخی مناطق به 1.5 متر نیز رسیده بود، باعث قطع راههای روستایی، قطع آب، برق و گاز برخی شهرهای استان مازندران شد./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.